maandag 6 september 2010

De Lijst online!

hehe...eindelijk gelukt!
Ik kreeg de lijst maar niet op het blog zoals ik het graag wilde, ik ben nog een beetje een leek in het bloggebeuren! Maar het staat er, ik ben tevreden.
Ik kreeg geen 101 doelen bijelkaar om in 1001 dagen te doen.... Ik ga dus voor 35 doelen in 365 dagen. Dat is voor mij waarschijnlijks iets motiverender (dan is die lijst niet zo m├ęga lang) en de tijd wat beter te overzien.
Verder zijn we begonnen de boogkas af te breken die op de plek stond waar de moestuin moet komen. Die kas was erg groot en het zeil helemaal stuk. We gaan proberen eenderde daarvan wel weer op te zetten...een klein kasje is natuurlijk nooit weg met een moestuin.
Er zit me eigenlijk nog wat weinig schot in de zaak...maarja...we hebben ook weinig vrij gehad samen. En ik had continue de zorg voor de kinderen...dat werkt ook niet echt lekker door.
Wie weet kunnen we binnenkort nog eens knallen...dan roep ik wat hulptroepen erbij!

2 opmerkingen:

  1. Pfff, wat een lijst. Ik hoop dat het je gaat lukken, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker lange lijst Cizzel! Ik heb een blogje gemaakt over de gogo's.

    BeantwoordenVerwijderen