vrijdag 10 september 2010

*vanallesennogwat*

Zo, daar ben ik maar weer eens.... hier is het werkende leven weer begonnen...en vanaf donderdag ook weer naar school.
Ik heb het nu best een beetje druk, dus maar even tijd maken voor het bijwerken van mijn blogje...

Wat kwam er van al die peren ??
Nou dat zal ik u vertellen...een hele berg ging de pan in om gestoofd te worden! De gestoofde peertjes vielen erg in de smaak bij kinderen, man en moeder...
Verder heb ik een appel-peren-kruimeltaart gemaakt...deze was wat hard geworden. Daar heb ik gisterenavond een nieuwe versie van gemaakt...en het recept her en der wat aangepast. Ik weet nog niet hoe hij smaakt...Morgen zijn mijn kindjes jarig en dan wordt 'ie pas aangesneden.
Zo ziet ' ie eruit.....en hij ruikt heeeeeeeerlijk.


Verder heb ik nog een creatief projectje
Mika en Bjorn krijgen een nieuwe slaapkamer..met grote bedden. Opa en oma hebben aangeboden om deze kamer te komen klussen.
En het wordt een heuse auto kamer. Aan mij is gevraagd of ik wat leuks voor aan de muur wil maken. Ik maak voor beide een drieluik met links en rechts een race-auto en in het midden hun naam. Naar een leuk plaatje van race-auto's als voorbeeld ben ik nog op zoek. Dus ik ben maar begonnen met de namen.
Tot nu toe is dit het resultaat:

Ze moeten natuurlijk nog vrolijke kleurtjes krijgen, maar ik wordt al erg vrolijk van het gezellige lettertype.

En dan nog de lijst.
Ik kan nog niks helemaal wegstrepen, maar er zijn wel weer vorderingen!
- ik heb nog een kast onderhanden genomen.
- de bijkeuken is al een stuk opgeruimder.
- de eettafel is heerlijk leeg en ik heb gezorgd voor een alternatief opbergplekje voor alle papieren enz zodat deze ook heerlijk leeg blijft.
- ik heb de hele week amper wat gesnoept/gesnacked
- ik heb zelfs twee keer wat gebakken
- met het poetsschema ben ik ook druk...ik will eerst een basis hebben






1 opmerking:

  1. Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je mannetjes!!! En dat ziet er al leuk uit met die namen, ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen