vrijdag 1 oktober 2010

terug van weggeweest

Hehe...daar ben ik weer..
Het was hier eventjes erg druk met feestjes enzo...Mika en Bjorn zijn 3 geworden...ik ben 3 met een nul erachter geworden...en het bezoek kwam verspreid over 3 weken *zucht*
Tussendoor nog bakken, hapjes maken, werken en poetsen.
Ook is mijn opleiding weer begonnen, dus ook daar weer even m'n draai in moeten vinden...was wel lekker..2 maanden geen huiswerk, geen project en meestal op donderdag vrij!
Maar nu dus weer iedere donderdag naar school...weer huiswerk, een nieuw project én vervroegde lestijden....aaaaaagh!

In de moestuin hangen nog wat komkommers, een paar verloren tomaten en de boerenkool staat er glorieus bij! Oh.....en ik zag zowaar een heel klein mini pompoen...mischien krijg ik dan toch nog een pompoentje.
Met de nieuwe moestuin schiet het niet zo op...nadat we de oude boogkas af hebben gebroken is er eigenlijk niks meer gebeurd....*schaam*

Ik beloof dat ik snel weer blog...maar nu moet gaan...huiswerk maken...

1 opmerking: